prutzer in australia

Adelaide and Melbourne stad!

Zo maar weer eens een update! Ik ben dus gebleven in mijn laatste blog dat ik clarissa uit ging zwaaien,dus dat gedaan en toen was ik voor de eerste keer in 6 maanden helemaal alleen!  Das toch wel een raar gevoel hoor,maar eigenlijk wel lekker,Je hoeft met niemand rekening te houden. Ik had al een baantje aangeboden gekregen in Brisbane,en de planning was dat ik dat ging doen samen met een duitse jongen,maar dat pakte anders uit. Toen we in in Coober pedy waren mocht ik m totaaaaaal al niet meer en om dan 2 maanden met hem op een camping te staan en samen te werken trok mij niet zo,en ook niet omdat het alweer Farmwork was. Ik wou eens echt ervaren hoe het stadsleven is,dus n baantje als ober ofzo leek me leuker, dat is juist het doel van reizen,nieuwe dingen proberen en ervaren. maar ik vond Adelaide eigenlijk niks,teveel negatieve dingen van het stadsleven,zoals verkeer en ver lopen en te weinig goede,zoals mensen en gezelligheid en festivalletjes enzo. Dus 2 dagen later: op naar melbourne! is maar 750 km dus zo gepiept. Snelweg op en uurtje of 6,5 later kwam de stad Melbourne in zicht! Het tochtte wel een beetje,want ik weet niet of het in mijn laatste blog stond maar mijn achterruit was kapot,maarja tape doet wonderen:P Josia en Sanne,de 2 meiden van de Unit waren ook in Melbourne,dus ik naar het hostel toe waar zij ook zaten,in de buurt Sint Kilda,vol met hostels,barretjes,shopjes en 500 meter van het met palmbomen bezaaid strand. We hebben een hele leuke gezellige tijd gehad,maar n poosje later zijn ze ergens anders naartoe gegaan om te werken,en ze hebben mn lieve Gijs meegenomen,omdat ik er hier toch niks aan heb en zij kunnen hem gebruiken daar;) Het weer is nu wel een stuk kouder,het is hier winter aan het worden,nu op het moment is het 22 graden,maar het gaat heel snel terug naar onder de 15 dit weekend. Het gaat weer eens tijd worden om de zomer in Holland mee te gaan pakken! In de weken daarna niet echt veel beleefd,behalve overdag werken van 9-7 en dan savonds tussen 11-12 de keuken doen,en natuurlijk chillen met een hoop mensen van het hostel,er zitten een hoop nederlanders,duitsers natuurlijk en nog veel meer nationaliteiten,stikgezellig. Toen ik net in Melbourne was had ik n baantje gevonden als electriciteit verkoper ,dan moet je langs de deur gaan en de mensen overtuigen dat je goedkoper bent,maar dat was helemaal niks,en nu heb ik een ander baantje,ik installeer stekkerdozen die energie besparen. Dus n druk werkend leventje op het moment;) Hoe gaat het daar allemaal,nog steeds aant bevriezen?:P

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!