prutzer in australia

4 days to go!

zo met nog 4 dagen te gaan in het natte nederland komt het wel heel dichtbij allemaal!

ik heb mijn reis geboekt via australian backpackers,dus de eerste dagen daar in aussie zijn geregeld alsmede ook de hostels en diverse trips.

ik vlieg donderdag de 29e met cathay pacific voor een 12 uur durende vlucht naar hongkong.daar kom ik om 2 uur aan(lokale tijd 7 pm) om dan savonds met de avondvlucht door te vliegen naar Sydney.

ben de vorige weken druk bezig geweest met tas inpakken en

alles klaarmaken dus het zou allemaal moeten kloppen!

ziehier de foto:

heb ook al diverse afscheidsfeestjes gehad,die begonnen al een maand geleden

Wink
waaronder Q-Base,avondje karten,kampvuur en vanalles en nog wat.

gisteravond(zaterdag) hadden al mijn vrienden en kennissen een afscheidsfeest georganiseerd wat echt supergaaf was en waar ik dus niks van wist! iedereen stond in een groep me op te wachten,waarna we met het hele zooitjelekker gegourmet hebben en daarna zijn we lekker wezen bowlen op zeeland stijl dus was dik gezellig!

en ja natuurlijk,omdat het t laatste weekend was hier in nederland moesten we even een kroeg binnenduiken......

Cool

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!