prutzer in australia

terug in sydney,waar alles begon...

hey mensen! ben ik weer,nu vanuit Sydney!
terwijl ik dit typ zit ik lekker niks te doen naast mijn auto.

volgens mij de laatste keer dat ik wat schreef was dat ik in melbourne aan het werk was.
nou na een poosje ben ik gestopt met werken en mijn plan was om nog even van maandag tot donderdag te chillen en dan te gaan..
nou je weet hoe dat gaat,iedereen wil ff afscheid nemen,je leeft toch al 6 weken bij elkaar,en tsja dat moet je natuurlijk in de backpackers stijl vieren dus het werd dinsdag de week erop dat ik eindelijk wegging:P

toen eindelijk weer eens alleen n stukje roadtrippen,850 km dus wel te doen.
eerst ben ik naar Canberra gegaan,en ergens daar op een leuk plekje aan het water heb ik geslapen en de dag erop vanalles gerepareerd aan Gijs; de complete uitlaat,die was gesneuveld in de Outback,diverse schakelaars gefixt en nog n paar dingen.
(agge t nie meer wit pakte mar kit zou Stefan zeggen) haha.
ook gelijk eens lekker gewassen,de eerste keer in 8 maanden! nou dat was wel te zien,ik had een halve woestijn bij haha.
toen stukje verder gereden en gelijk voor de apk weggebracht..... ik dacht dat gaat wat worden hoor.
dus ik stond stikgezellig met die baas van die toko over vanalles en nog wat te babbelen,bekijkt die monteur in de tussentijd de verlichting en ruitenwissers en hij meld m zo af! wat een feest hahaha.
hij zei later dattie dacht dat ik een goeie vriend was van de garagist,dus ik had mazzel.
toen op naar Shitney! mijn begin en eindhalte van mijn hele Australie avontuur! lekker in het zonnetje cruisen voor de laatste paar 100 km.
als je zo lekker rijd krijg je toch wel gemengde gevoelens,de meeste vette dingen heb ik hier meegemaakt, meer als 6 maanden alleen maar zon en chillen,leuke dingen doen en af en toe eens werken voor de kost.
je bent zo vrij hier,niks moet alles mag,he-le-maal niemand weet waar je bent en dat ga ik echt missen die vrijheid denk ik!
maar aan de andere kant,ik zie er echt naar uit om iedereen weer te zien!
op naar het weer van Nederland,de ene dag 31 graden en de andere dag 12 haha.
direct toen ik hier aankwam heb ik hem te koop gezet in de Carmarket,en weer een hoop mensen ontmoet,waaronder een paar nederlanders waar ik gelijk de eerste avond mee naar de Bios ben geweest en een leuke avond heb gehad.
de 2e dag heb ik een hostel geboekt en daar tegenover in de Pub was het gratis eten dus het werd een beeeeeetje later als 8 uur savonds.
dus nu zit ik naast de auto te wachten op een koper na een kort nachtje!:P
mijn oorspronkelijke plan was om 4 maanden te blijven,en het is er allready 8,5 dus ik vind het wel welletjes geweest.
het meest grappige is dat niemand het had verwacht dat ik zolang weg zou blijven,waaronder ikzelf ook eerlijk gezegd,maar de weken rijgen zich aaneen hiero,n week is helemaal niks.
maar ik zou zeggen ik spreek jullie binnenkort in real life weer! maar eerst moet ik van mijn duitse vriend Gijs af,wat eigenlijk heel moeilijk gaat worden,want iedereen koopt in de zomer een auto en moet er van de winter weer vanaf,en aangezien het nu winter is worden de autos bijna weggegeven:S
maarja ik heb overal flyers opgehangen,en we zullen wel zien hoe het uit gaat draaien.

groetjes daar en spreek jullie snel weer......

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!