prutzer in australia

zo,alweer een maand thuis!

zo ik heb eindelijk tijd voor mijn laatste blogje gevonden.

de laatste blog ging erover dat ik mijn auto ging verkopen.

na een halve week in die speciale autoverkoopplaats komt die baas naar me toe en hij zei luister even,jij hebt geen apk en geen verzekering en dus mag je hem hier niet hebben staan.

dus ik mijn auto onderin de parkeergarage gezet en maar gewoon in een hostel leven,voor niets wel teverstaan want overdag in het hostel leven en savonds gewoon lekker warm in de auto,met niemand om je heen,heerlijk rustig.

na 1,5 week belde er een duitse jongen op die wel geinterreseerd was,en na een proefrit en diverse zaken afgehandeld te hebben was hij verkocht op een woensdag voor het luttele bedrag van $1800. byebye travelmate:( had het er toch wel even moeilijk mee,hij heeft ons overal gebracht,op de mooiste plaatsen.

ik snel gebeld naar de vliegmaatschappij en ik kon vrijdag al vliegen! wat ineens wel heel dichtbij kwam!

dusja toen vrijdagmiddag 17 juni om 2 uur vliegen en ik zei tegen het thuisfront: ik ben zondag thuis! helemaal niet bij nagedacht over dat tijdsverschil,dus ik gezellig 10 uur vliegen naar hongkong toe,dus terwijl ik daar sta om 10 uur in hongkong(tijdsverschil) begin ik toch eens te denken:p

ik dacht kijk nu is het vrijdagavond 10 uur,ik moet nog 12-13 uur,dus dan kom ik op zaterdagochtend aan in nederland! dusja gauw iedereen op de hoogte gebracht,ik werd natuurlijk zwaar uitgelachen:P

dusja vandaar ben ik alweer een hele poos thuis!

ik heb een hoop meegemaakt deze reis,het was een periode van gewoon precies doen wat je hart je ingeeft en niet met je omgeving rekening moeten houden.

ik heb vooral ook heel veel geleerd hoe t leven werkt en hoe je met bepaalde omstandigheden omgaat als het even wat moeilijker gaat,want het is natuurlijk niet altijd rozengeur met zo een reis als dit.je komt voor beslissingen te staan waarbij je wel in je eentje bent,zonder je familie of vrienden om je heen.

Maar vooral gewoon een avontuur wat je nooit meer vergeet!

ik ben zeer blij dat ik het gedaan heb en heb er geen moment spijt van gehad!

nou mensen,dit was dus mijn laatste blog! ik hoop dat jullie ervan genoten hebben,en een beetje konden volgen wat ik allemaal uitgespookt heb.

groetjes vanuit smerdiek,

corne hage

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!