prutzer in australia

Mega update! deel 2: Cape Tribulation

Voordat we naar de Outback gingen zat ik te denken: iedereen zegt dat Cape Tribulation supermooi is en aangezien we er toch maar 180 Km vandaan zaten besloten Moe en ik om maar even een kijkje te nemen.

zo dus wij sochtends de auto gepakt en ingeladen en naar de Cape gereden.

in 1 woord,supermooi! de weg ernaartoe was 100 km snelweg en dan ineens: boem,de kust voor je neus! hagelwitte stranden,blauw water,palmbomen,alles wat je moet hebben.

maar Cape is een eiland,dus wij komen in de avond aan op een parkeerplaats waar nog meer busjes stonden te wachten om morgenvroeg de veerboot te nemen naar het eiland.

dus wij eten gebrouwd en zaten even onze boekjes in te vullen en een beetje op te ruimen enzo,komen er 2 italiaanse(denk ik,je ontmoet zo veel mensen,je vergeet het al snel) meiden langsgelopen,en aangezien ik niet met mensen durf te praten(....) eindigden ze bij mij op een stoel voor de rest van de avond,stikgezellig.

de Cape zelf was supervet,mooie stranden,uitzicht en alles.

alleen het enige nadeel was dat het echt,maar dan ook echt SUPERHARD regende,de ruitenwissers op standje 3 en nog steeds niks zien.

het is dat ik op deze goedkope computer geen fotos kan uploaden,anders hadden jullie echt een beeld gehad hoe en wat.

In het regenseizoen heb je een hele hoop Floodways(overstroomde wegen),dus wij rijden op het gemakje,is ineens de weg voor me voor de komende 40 meter totaal overstroomd.

dusja ik eens gekeken,20 cm water,de onderkant van de deur was net onder water,dus moet net gaan,zeiden de locals.dusja wij heel rustig door het water modderen,wat echt supervet is want als je de deur opent is het ineens een zwembad binnenin.

dus op het gemakje voor het water,ineens hoorde ik een hoop gebubbel,dus maar eens een kijkje nemen,door de auto heen over al de spullen naar achteren gekropen en achterklep geopend...wat blijkt nou,de uitlaat was onder water,wat n hoop bubbels maakte,wel leuk om te zien:p

rijden we een heuveltje op en weer naar beneden,500 meter verder ofzo,komen we een andere Floodway tegen.

je raad het al,die was VEELSTE diep! dusja een autootje of 6 waren me gevolgd,dus na een poosje kijken en passen en meten dachten we,ja we rijden maar terug.omgedraaid en naar de andere terug gereden,was die drastisch gestegen,in 20 minuten tijd. dus we zaten vast op een heuvel...

na 1 uur wachten,wat supergezellig was met al die andere mensen was het gestopt met regenen en al snel later konden we oversteken,super ervaring.

ook nog een hoop spinnen gezien die net zo groot waren als mijn hand,en die ik eerst niet zag,dus ik ga lekker op het gemakje naar de WC in het park,kijk ik omhoog,hangt er op een halve meter boven me een 15 cm grote zwart/gele spin met 2 dikke rode gifnaalden!

nou ik was zo weg:p

toen de avond erop naar cairns gereden om een lifter op te pikken voor de Outback trip die we via een advertentie op internet ontmoet hadden.

de morgen erop naar de Camping terug,om nog een laatste avond te chillen en Clarrisa op te pikken,die op de laatste avond toch nog besloten had om mee te gaan,dus we waren met 4 mensen!;)

en vanaf de volgende ochtend begon de trip.

Outbacktrip in Deel 3!

XX mensen en groetjes daar!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!