prutzer in australia

eindelijk onderweg


zo,ik zal eens ff een verhaaltje maken terwijl ikhoog en droog boven de wolken zweef. we zijn vanochtend om 6 uur vertrokken en na een heel relaxte ontspannenreis aangekomen op schiphol. maartoen we daar gingen parkeren en naar binnen liepen ging iktoch mezelf hard afvragen van waar ben ik aan begonnen! zwaar stresserig ingechekt en de bagage ingeleverd met de gebruikelijke problemen,slotje dat niet dicht wou,flightbag die niet meewerkte.papier niet kunnen vinden. manman ben niet vaak zo zenuwachtig geweest:P na nog ff geshopt te hebben en frietje gegeten liepen we op het gemakje naar de doane.moment van de afscheid!naja afscheid nemen is nooit leuk dus gedaan en gauw doorlopen naar de doane pootjes,nog steeds met heel vreemd gevoel. eenmaal door de doane heen kreeg ik ineens zo een gevoel van: zo! en nu een dikke poos lol en gezelligheid! prompt nadat ik door de doane liep zag ik n gast met australian backpackers tas. ff praatje maken en me eerste maat is n feit. die zit nu naast me int vliegtuig. instappen en toen het opstijgen.... ik dacht dit gaat kotsen worden. taxiend over de baan.. toen stilstaan. en ineens plankgas naar de zon! heerlijk! geeft zo een lekker gevoel,alles werd steeds kleiner en kleiner totdat ik,net zoals nu alleen maar wolken zie. al die verschillende mensen,van een gast die niks zegt toteen stuiterende amsterdammer die verachter ons zit.gelukkig. alle backpackers zijn vet gezellig en vrolijk en hebben er zin in. heerlijk dit!voel me top en heb er zin in. zo nu chillen dus tot laterrrr !

paar uren later:

zo,de rust is een beetje weergekeerd,nog 2 uur te gaan en heb me geen moment verveelt.allemaal gezellige mensen en iedereen lekker ontspannen. hebben al 2 waarschuwingen gehad dat we stil moesten zijn... mutsen die stewardessen:P ze serveren hiero gewoon bier en whisky en dat soort spul,ideaal. heb 1film gekeken en de rest van de tijd kletsen,beetje chillen en proberen teslapen. straks naar hotel,lekker ff zwemmen en dan chinezen kijken in de stad:P nu nl tijd 23.15 en hongkonghakkietakkietijd 4.51

Reacties

Reacties

Jo& Betsie

He Corne,we genieten van je reisverhalen.Zou je de zeeuwse taele straks nog we kunne??
Groeten uut Scherpenisse.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!