prutzer in australia

dag in hongkong en doorreis

zo gistermorgen zijn wegeland rond een uur of 7 lokale tijdin hongkong. iedereen heeft n zere keelen stem omdat de lucht in het vliegtuig megadroog is. spullen gepakt en door de terminal naar buiten toe.. . zoje krijgt me daar een klap van de temperatuur! het was in het vliegtuig 17graden ofzo en in hongkong is het er 28.maar de luchtvochtigheid is gewoon verschrikkelijk,alles voelt klam en plakkerig.

wij inchecken in het hotel( 5 sterren!!) en gelijk het zwembad in. maar waren toch behoorlijk moe van de nacht in het vliegtuigeiglijk niet slapen dus besloten bob en ikom 11 uur ff te slapen tot n uurtje of 2. ja het werd dus kwart over 4,en om 5 uur ging er een groepje mederugzaktoeristen naar hongkong met de leiding erbij.

wij met zijn allen naar hongkong en ik voelde me net een groep japanners met die fotocameras allemaal:Pechtindrukwekkendeskylines gezien,leek precies uit een film. voor de rest nog een beetje de toerist uitgehangen en erachter gekomen dat al die chinezen op elkaar lijken en geen van allen aardig is.

werkelijk geeneen.stelletje booskijkende leipo's.doen ook totaal geen moeite om engels te praten. wel voor omgerekend 2.30 een big mac menu gegeten!;)

om kwart voor 8 gingen we opt gemakje weer terug naar het hotel. dachten we... we zijn dus met 6 man een half uur bezig geweest om 2 taxis te charteren! wij langs de kant zwaaien,roepen en doen,op den duur gingen we er gewoon voorstaan,omdat de tijd toch wel begon te dringen,niets hielp.na een tijdkwamen we erachter dat er een speciale taxistrook was,net zoals een busbaan:P achja dik lachen achteraf.

toen ingestapt en op naar Sydney voor 9 uur non stop. terwijl ik dit type moet ik nog 2 uur en 11 min. heb eigenlijk nogbest goed geslapen onderweg maarik heb het nou helemaal gehad met dit koekblik sinds een uur ofzo.ik wil eruit!

actuele snelheid: 961 kmh en hoogte 11297 meter en buiten is het -51. leuk joh boordcomputer:P nou als ik land heb ik snel internet en telefoon dus dan krijgen jullie dit bericht. owja klein detail,ik ben mijn bankpas verloren dus moet ff een nieuwe zien te scoren.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!