prutzer in australia

geland en eerste dag in aussie!

zo,gistermiddag geland hiero in sydney!
heerlijk eindelijk mogen we eruit! wij snel verzamelen en tas pakken endoor naar de doane! ik dacht dat word natuurlijk zeer streng net zoals inborder security,dus ik was al een beetje zenuwachtig van straks ben ik iets vergeten aan te geven(we kregen in het vliegtuig een lijst). ik had medicijnen ingevuld en eten,want ik had een potje zout bij en een strip paracetamol. nou briefje laten zien en ze vroeg wat voor medicijnen?ik zeg paracetamol.

okee is goed zonder te kijken. tas door de scan en klaar,niet eens fouileren ofzo! wij met zen allen naar hotel en t een en ander geregeld en nog groepsfoto gemaakt en paar zaakjes.

toen avonds bier en pizza! ik hadeen jetlag als een malle maar toch meegegaan. manman wat een feest:p werkelijk iedereen was helemaal chill en superleuk.

ik had het al snel gezien want we moesten vanochtend om 9 uur aan het ontbijt zitten+beetje ritme krijgen.

was wel koud eigenlijk overdag,17graden.

ik naar hostel toe en liep naar boven toe en ik kom een hele groep mensen tegen die gewoon op de trap zitten te chillen enliters en liters drank aan het wegwerken zijn:p

vanochtend wakker geworden en raam open:REGEN! en KOUD! dat was niet de planning!schijnt beter te worden van de week anders dan koop ik vd week nog een vliegticket naar bovenin en dan met de zon mee zakken.

dus vanochtend het 1 en ander nog geregeld en straks over 2uur gaan we n havencruise doen van 4 uur. nu zit ik ff lekker te chillen op mijn stapelbed terwijl er 3liggen te slapen.

heerlijk dit joh,iedereen doet zijn eigen ding en alles is best hiero. voel me op 1 of andere manier heerlijk,lekker vrij. is wel wennen hoe het werkt,met eten en douchen enzo.

vanmiddag telefoonkaart roggelen dus ben dan bereikbaar. maar ik ga ff de stad in terwijl jullie net liggen te slapen! hier 12:19. latersss!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!