prutzer in australia

havencruise en blue mountains

gistermiddag rond n uur of twee gingen we een stuk lopen door de botanicgardens.
ik zou er zelf nooit naartoe gaan maar voor 1 keer is het echt wel leuk.

relaxte door die tuinen lopen en beetje chillen op het gras.

vogels om je heen en de vleermuizen hangen gewoon in de boom smiddags,heel vreemd,lelijk beesten trouwens.

toen door naar de havencruise... ik had in gedachten dat het een beetje saai door de haven varen was maar we voer de haven uit en ineens dikke muziek aan,iedereen aan de drank en hoe later het werdhoe gekker:P helemaal lossss!:P

vanochtend om 6!!!? uur op voor de blue mountains.

eerst een tocht van dik 1.5 uur afdalen met duizenden traptreden en toen weer naar boven terug.

duizenden aan duizenden traptredes gezien,maar mooi dat het daar is! dit was toch wel 1 van de meest mooie momenten die ik meegemaakt heb denk ik,niet uit te leggen.

je loopt daar beneden door totale rust,je loopt onder een hele grote waterval door en het water valt als een mist naar beneden.het is niet uit te leggen,gewoon puur natuur,zo mooi.

op het laatst liep ik een meter of 50 achter de groep aan en dan merk je pas hoe mooi een megagrotewaterval klinkt of hoe zennn een rustig beekje is.

de rest zit over vanalles te klagen valt wel op,maar weet gewoon niet wat mooi is denk ik.. maarben helemaal moe nou:pdaarna de three sisters gezien maar dat viel zwaar tegen:P

nu onderweg terug naar huis en straks om half 7 een aussie barbeque!

weer is wel verrekte slecht hiero,vanochtend 6graden en regen!ik bedoel...:( dus donderdag auto kopen en heading up to the sun. rijden hier wel zwaaar vette autos rond,nissan skyline,nissan sylvias,imprezas,supervete opels is hier heel normaal.
stuk voorstuk uitgebouwd,bijna geeneen standaard. zelfs de bouwvarkens busjes rijden met dikke wielen en vanalles.

maar het klagen zit jn het bloed van een hollander denk ik,want al die medebackpackers lopen te zeiken,brood niet goed,bed niet goed en nog 1000 dingen. ik spreek ze nog wel over een maand of zes over hoe ze het zelf gedaan hebben:p laterrr!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!