prutzer in australia

eerste bbq en regeldag

zo ik weet niet precies waar ik ben gebleven in het laatste update maar ben te lui om het na te checken.

gister een BBQ in een restaurant,supergaaf!

megagroot stuk vlees en je kreeg salade enzo,goed geregeld.

thuis eet ik nooit konijnenvoer en hier echt heel veel,ook broodjes gezond enzo,heel vreemd,zal wel aan de buitenlucht liggen.

vandaag is het dinsdag en hebben we regeldag,zoals medicare en een bankrekening openen.

vanaf nu heb ik een aussie rekening, Gifts are welcome onder vermelding: help corne australie door!:P

gister of eergister in de blauwe bergen had ik wel het idee dat ik in een totaal ander land ben maar nu totaal niet meer.

sydney is gewoon een stad en niet zo veel verschil als amsterdam ofzo,behalve dat de mensen vet chill zijn en behulpzaam,en de hoge prijzen.

vanmiddag in nij de dealer voor een auto wezen kijken maar dat is veelste duur dus ga zelf op jacht voor een auto de rest van de week.

we gaan met 7 mensen verder reizen in 2 auto's dus dat word vet gezellig,

de ''UNIT'' zoals iedereen het noemt bestaat uit: sanne,joshua,tobias,koen,nog een meisje en een jongen die later erbij kwam,thomas, en ik natuurlijk.

en we zien wel waar we naartoe gaan.zo en zo deze stad uit want voor een stad vlieg ik niet die halve wereld over:P

vanaaf staat er een avondje clubben op het programma van de leiding,dus dat word heerlijk gezellig met zijn 84en haha.

morgenochtend een leuk verkleedpak halen voor het eindfeest,want degene die het origineelst gaat die wint 1 van de 14 prijzen.

maar de rest komt wel,iemand anders wilt op de pc.!

laterssss

Reacties

Reacties

pieter... duhh

joow, echt leuk verteld man!! we kunne nie wachten op de rest!! groetjes je mattie

annemarie

heej,
wat een super leuke verhalen!!
heel veel plezier daarzo!!
xxx

Maria

hoii Corne!

zo te horen heb je het erg naar je zin daar, je kan wel een schrijver worden hahaha, leuke verhalen!!

xxx Groetjes Maria

Nellie v

Hallo Corne!
Je hebt je roeping gemist ,je had schrijver moeten worden !! Leuk hoor dat je ons zo op de hoogte houdt ,wij kunnen zo prachtig meeleven met alle leuke dingen die je beleefd.
Groetjes ook van Jaap!!!!!!!!!!

Jeffrey

Hee Corne,

Fijn te horen dat het zo goed met je gaat,
Je verhalen zijn supper leuk zo te horen.

Kerel geniet er van, tis je gegunt ;)
Grtz Jeff

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!