prutzer in australia

next verhaal

zo ik weet niet precies waar ik ben gebleven in het laatste mailtje maar ik ben te lui om het na te checken.

gister bbq ineen restaurant,supergaaf! echt een supergroot stuk vlees kreeg je met salade enzo.

wel raar,thuis eet ik nooit geen groente en nu echt veel!twee saladebakjes ipv 1enzo,heel raar,terwijl het gewoon hetzelfde konijnevoeris als in nl.

vandaag is het dinsdag en hebben we regeldag gehad.klinkt saai en is het ook.

medicare geregeld en ik heb vanaf nu een aussie rekening.gifts are welkome onder vermelding help corne australië door!:P gister of eergisteren in de blue mountains had ik wel een beetje het idee dat ik in een ander land ben maar nu totaal niet.het is gewoon een normale stad en verschilt niet echt veel met grote nl steden,behalve de achterlijk hoge prijzen hiero.

het voelt ook niet echt of ik weg ben op het moment.

maar vanmiddag voor een auto wezen kijken voor mijn collega backpackers. planning is om met 6andere backpackers verder te reizen naar boven naar brisbane,daar is de zon.

onze 'unit'zoals we het noemen bestaat uit: tobias,coen,corne en nog 3 meiden waar ik de naam niet van weet,en misschien nog twee jongensdie meereizen maar die weten het nog niet. vanaaf staat een feestop de planning van de organisatie,dusvanaaf party hardy!:P

morgen om 9 uur op om een gaafpak of iets te halen want savondsis het eindfeest,en ze hebben 14 prijzen uit te delen aan de degene met de leukste outfit.

prijzen zijn mega verschrikkelijk vet,zoals een 10 daagse trip door de outback en een 5daagse surftrip en nog veel meer.de hoofdprijs is 4liter 6cilinder ford falcon! metachterwiel aandrijving....:P krijgen we BMW avonturen hiero binnenkort.. dit snappen we wel toch boys??:Pwe konden ons inschrijven voor een 5daagse trip die 550 dollar kostte,en die meegingen konden een surfplank winnen.

toch wel lachen als je geen auto hebt,hoe ga je die surfplankmeenemen door australië?:P laterrr mensjes in nl,ik ga eten en feesten!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!