prutzer in australia

auto gekocht en eindelijk weg uit sydney

van het weekend een auto gekocht! een dikke 4.0 6 cilinder ford falcon met 8erwielaandrijving:P

zo vanmorgen (maandag)vroeg uit bed,auto op naam geschreven ennog een extra sleutel laten maken want er zat er maar 1 bij. we zijn nu aant wachten voor het certificaat van de verzekering en dan kunnen we op weg! als we weg kunnen gaan we eerst ff langs een megagrootwarenhuis om nog een paar spullen te kopen zoals een koelbox enzo. ik moest de auto even verzetten dus draaide mijn raam open om te kijken een stukje maar hij viel gelijk naar beneden:P dichtgedraait en we fixen het nog wel eens:P vrijdag waren er twee jongens die wilden niet wachten tot maandagop onze auto dus die zijn de blue mountains ingegaan met een tentje. ze belden ons vanochtend op dat ze zonder eten en drinken zitten plus dat er 1 ziek was.dus we gaan eerst shoppen en dan gaan we die jongens bevoorraden:P haha ja het is nu een hoop gezeur om alles te regelen maar hopelijk kunnen we straks zorgeloos op pad.

gisteren waren we pas om half 5 klaar met spullen kopen enzo en de jongens waren in de stad en ik had geen zin om terug de stad in te gaan dus de jongens boekten een hostel en wij gingen een plekje zoeken ergens voor onze auto's. dus we reden maar op goed geluk een dik half uur en op den duur reden we via supersmalle weggetjes naar beneden een national park in. alleen je mag daar nergens kamperen dus wij op een soort van verlaten stuk met rotsen enzo in de bosjes geparkeerd,twee meter naast het verboden bord:P eten gekookt met thomas,helemaal geweldig. ik weet dus wel nu ik hiero zit dat ik het in nederland anders ga doen dan dat ik deed voor ik wegging. vanochtend wakker geworden daaro en terug gereden naar een punten de boys opgepikt. en toen: De Eerste Roadtrip! 125 km gereden tussen de dikke trucks en rotsen. heerlijk metzijn allen met een volgepakte auto de onbekende weg tegemoet. nu is het hiero 12 uur nachts en staan we op een totaal verlaten camping omringd door zee,en terwijl ik dit zit te typen zit ik op de motorkap en te genieten van de rust. owen ik ga zo slapen. net eten gekookt en met zijn allen goon gedronken terwijl tobias op zijn gitaar aan het spelen was. helemaal geweldig geZellig natuurlijk. ik het het echt geprobeerd maar goon is gewoon niet te drinken. het is goedkoop maar zo smerig dat het gewoon strafbaar moet worden:s morgen zien we verder! laterrrrr :P

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!