prutzer in australia

oeioei we zitten natuurlijk weer eens vast op een onmogelijke plek! :P

zo daar ben ik weer en waar ik nu toch weer ben beland!

vanmiddag gingen we een camping opzoeken rond 4 uur.

het was nog eenhalf uur rijden volgens de kaart en we moesten een bosweggetje op,net zoals gister. ow dat had ik niét verteld nog,gister hebben we op een rest area geslapen midden in de bossen,we konden het eerst niét vinden dus we zagen een local lopen met zijn vrouw en hondje.dus ik vroeg de weg aan hem. hij zei oooow dat vind je nooit,ik breng je wel ff dus hij pakte zijn auto en bracht ons naar de rest area via echt offroad weggetjes,heerlijk.

vervolgens bleef hij nog zolang mogelijk plakken bij ons,volgens mij wou hij totaal niét terug naar zijn vrouw:P dus wij rijden daar vanmiddag op die bosweg en dat duurde maar en dat duurde maar en op den duur eenwaterstroommidden op de weg,maar wel met flinke stenen erin,wat nu? het was of erdoorheen of 6 km achteruit rijden,geen ruimte om te draaien zo smal.nouwja de meiden met hunauto zagen overal haken en ogen.

maar degene die mij wat beter kent die raad het al,ik keek zo eens onder de auto,hmmm vet gestroomlijnd. plankgas! n hoop gekletter en een waterfontein en we konden verder:P die auto is compleet afgeschreven na een jaar:P even later een diep dik modderdal.

ikke plankgas erdoorheen en ik moet toegeven,het ging maar krapjes aan! toen de meiden,ik heb voorgesteld of ik het moest doen maar ze zouden het zelf ff fixen.

na 10 minuten en 5smerige mensen die de auto los moesten duwenvan de modder verder weer richting camping. maar het begon al donker te worden dus na veel gezemel maar een plekje in de bossen gezocht waar we nu staan.

maar dit is dus echt bos hiero,hier komt nooit iemand want er loopt een weg maar we moesten echt 4 bomen van de weg halen dus lAng niét bereden. de beestenlopen hiero gewoon rond de auto,gelukkig wel dik 15 liter water bij.

dus als ik hierna niks meer stuur ben ik in de bossen gestrand:P morgen eruit zien te komen!

is hiero wel baggerweer terwijl we al 550km hebben gereden. laterzz!

Reacties

Reacties

Joan

Echt super verhalen! Geweldig. Leuk dat het zo gezellig is. Jammer dat het weer een beetje tegen zit. Misschien dat het beter wordt.
Maak je geen foto's onderweg? Dat is wel jammer. Vooral van de dieren die gewoon rond auto lopen of het strand. Kun je een paar foto's maken? Dan kunnen wij ook een beetje meegenieten van het uitzicht.

Hele dikke kus en heel veel plezier. Ik controleer elke dag je verhalen. We missen je!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!