prutzer in australia

gehaald:P

yoo we hebben het gered:P

toen we in de bossen wakker werden was het hard aan het regenen en met al die paadjes van alleen zand en losse bladeren dacht ik echt van dit word niks:P

alles geladen en toch gaan rijden voorzichtig en het ging eigenlijk prachtig!

haha achterin werden ze wel een beetje schrikkerig in de bochten,ik stak het op de gladde bladeren maar eigenlijk komt het door mijn rechtse voetje:P

we kwamen zonder kleerscheurenaan bij de weg,en gingen op zoek naar een camping,waar we nu al 3 dagen staan,eerste en tweede dagvolop zon en vannacht keiharde regen en nu is het 5 uur middags en graadje of 21,beetje fris.

we staan op een punt,links de duin over en we staan bij prachtige golven van 1,5 meter hoog,en rechts 100 meter lopen en we staan in een rustig watertje met verlaten stranden,palmbomen,prachtige vogels endoorwaadbaar van het ene naar het andere eiland. als hier de zon schijnt is het echt net zoals in de film.

zijn ook mindere kanten,iedere keer als we weg moeten dat inpakken enzo,datis wel irritant en plus dat ik wil dat iedereen zijn rommel opruimt en niemand dat doet behalve thomas en ik. maarja je hebt altijd wel wat.

probeer dit zo snel mogelijk online te zetten mensen! X
wat ik wel mis uit nederland is dat ik van veel vriendinnen knuffels krijg en hier niet. ik zal ze hiereens updaten binnenkort over de stand van zaken:P

nu is het een beetje middelmatig weer,dus we zijn een beetje een route aan het uitstippelen.

we gaan morgen weg en we gaan een watervalroute doen die dwars door 4 dorpen en 3 nationale parken loopt,en die bevat grote watervallen,natuurlijke rotsmeertjes waar je in bronwater kan zwemmen en daar gaan we ook slapen,langs een riviertje in de middle of nowhere.

wat hebben we het toch zwaar:p

Reacties

Reacties

Jeffrey

Hee Corne,

Wat een spannende verhalen allemaal haha.
Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt, doe je wel voorzichtig ;)

Jammer dat het weer niet zo mee zit, maar dat is hier niet beter hoor. Het is maar koud hier.

Maak je ook wat foto's?
Net zoals joan al zij, dan kunnen wij ook meegenieten haha.

Groetjes en Hou je goed!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!