prutzer in australia

eindbestemming van de groep:byron bay!!

gisteren was ookheerlijk zeg, hangend in dehangmat onder een boomnaar de zee zitten kijken

hier in byron is echt de bom:p hippies everywhere,stadje lijkt zo uit de jaren 50,ze rijden hiero met surfplanken op wieltjes door de straten!

we kwamen vanmiddag de stad hiero ingereden... wat een verschil,dit is echt een surfstadje.

op iedere hoek van de straten hebben ze surfshops,drankwinkels en ga maar door.

strand is echt op loopafstand,zegge 20 meter,graadjeof 30,allemaal backpackers met busjes met allerlei beschilderingen enzo,k heb het maar slecht.

ik liep net door de straten hiero en ik kreeg een flyer in mijn handen geduwd voor een half uur gratis internet.dus ik dacht ik ga maar ff:P


maare ik ga eens ff zwemmen mensen!


of zonnen.

of in de hangmat liggen.

of mensen kijken op het strand.

of een biertje halen.

laterrr!

Reacties

Reacties

Jeffrey

Hee Corne,

Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
De foto,s zijn trouwens erg mooi, mooie natuur ook daarzo.
Afijn geniet er van vent!

Groetjes

prutzer zelf

Haha ja genieten gaan we zo en zo doen hier! Ik zie nu pas dat je kan reageren op berichten hier Haha.
Ik heb nog veel meer fotos op mijn tel maar die kan ik alleen op facebook uploaden,dat is wel jammer...
Grtz in zeeland!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!