prutzer in australia

byron en verhalen:P

heey mensjes daaro! weer maar eens een updateuitbeetje bewolkte byron bay.

vanochtend is de tent van de jongens weggewaaid en alle spullen liggen overal,maaktniet uit.

nou we zitten hiero nu vanaf zondag en het gaat hier echthelemaal nergens over:p

we stonden zondag midden tussen allemaal mensen van middelbare leeftijd en die gingen maandag weg en nu zit het vol met jeugd.

gisteravond zaten de overburen(4) de schuin tegenover buren(2) onze linkse buren(2) en de buren daar weer van(2) bij ons(7).

goon (10.5%)estafettes:

zie het als 2 rijen van 3 stoelen achter elkaar en dan moet de eerste zijn glas adden,dan naar achter rennen en de rest een stoel opschuiven.en als die achterste zit mag de voorste weer drinken.,heel verhaal maar fotos zeggen meer dan 1000 woorden:P

we zijn vrienden met de beveiliging.altijd makkelijk want we maken nogal veel herrie,maar we zitten hiero op het achtertste deeltje van de camping dus niet zo erg.

gisteravond lekker uit eten geweest in een backpackersrestaurant/barretje voor 7 dollar.

gister in ........nimbin......... geweest.

haha heb een hoop stickers daargekocht en een kentekenplaat die gewoon exact dezelfde maat is als de originele en waar NIMBIN op staat met een tekentje...dusdie ga ik nog een keer monteren:P

ik moet trouwens weleens mijn auto gaan repareren,want 2 ramen vallen iedere keer naar beneden,allerlei kleine lampjes werken niet,de linkse koplamp moet je iedere keer een knal op geven,maarja niet zo boeiend allemaal.

ik ga even wat eten!