prutzer in australia

laatste dag byron,morgenochtend voor 10 uur vertrekken.

zo mensen dit is de laatste dag hiero in chilltown byron bay.

Surprised

nu is het ondertussen weer stralend zonnetje,was ff paar dagen wat minder,veel regen en wind.

het leverde ook wel leuke fotos op,omdat tobi zijn tent weggewaaid was enzo

Cool

we gaan morgen om 10 uur uitchecken en dan gaan we waarschijnlijk eersteven paar dagen bijslapen ergens en dan door naar goldcoast,net zoals byron alleen dan 25 keer zo groot.

onze week bestond uit overdag zwemmen,surfen (leg ik nog uit) en savonds stadje in en vanalles en nog wat.

toen we hier net een dag stonden kwamen er 3 broers tegenover ons staan die vakantie hadden,ze hadden een jeep helemaal volgeladen met surfboards en dat soort spul allemaal.

die kwamen er op een avond gewoon bijzitten en gezellig praten en kaarten enzo en de volgende dag zeiden ze van: zullen we jullie leren surfen?

Cool

dus ja wie zijn we dan om nee te zeggen,dus onze eerste surflessen waren,en gratis,en supergezellig met bekende mensen,en het leverdeook behoorlijk hilarischefotos op.

de fotos staan op de camera van thomas dus die komen nog,1tje staat hier in het fotoalbum!

tobias was gister jarig dus daar hadden we een verjaardag met taart en alles mee,supergezellig.

DEX,de beveilinging gast is echt de aardigste vent die ik ooit gezien heb,hij komt altijd even een praatje maken alstie zijn rondje doet over de camping,geeft info over leuke plekken,en als we thuiskomen snachts zit hij altijd van voor in zijn hok en komt hij altijd vragen hoe het was,of er nog wat te doen was en of er veel vrouwen waren. haha ik bedoel maar:P

ik weet niet waarde unitstraks naartoe gaat dus updates komen weer als ik internetheb;)

hoe is het daar in nederland?