prutzer in australia

miami en verder.

heey mensen daar ben ik weer,het is nu 2 november enben vandaag weggegaan van de camping waar we stonden in miami.

heel de unit zei vorige week dat ze graag met elkaar verder wilden gaan maar zondag wou tobi toch terug naar byron bay.

nou na veel wikken en wegen ging koen ook terug,want die vond het ook wel chill in byron.

jorna ging zo en zo weg gistermiddag om naar cairns te vliegen,om met een vriend verder te reizen,dus nadat de meiden jorna hadden weggebracht naar de airport waren we ineens maar met zijn 4en!

nou josia heeft in byron bay een surfdude ontmoet en die woont in miami,waar de camping was waar we stonden dus die wou daar nog ff blijven bij hem,heel verstandige keuze

Cool

ze mogen in de achtertuin slapen ensanne had daar geen problemen mee dus die blijven daar ff hangen.

nou dan blijven thomas en ik samen over ineens! we zijn nu 40 kilometertjes verder gereden en we wilden naar seaworld toe om eens lekker een dagje weg te gaan. komen we daar aan kost de entree $70!! nou ben ik niet gierig maar das toch echt te gek.

dus we zijn lekker doodgereden op zoek naar een camping.dus wij een beetje rondcruisen door de ''polder van australie''. bij ons noem je het de polder in zeeland,hiero is het gewoon een megamegamega grote polder haha.

komen we bij die camping aan was het 21 dollar per persoon voor een unpowered site,dus een plekkie in de zon,zonder stroom.

ik keek thomas aan,hij mij ook,we keken elkaar dus aan. dat gaan we dus niet doen na al die dure dagen in byron dus wij hop de auto in en nu staan we ergens in een vrij verlaten stuk land.

we zagen bergen en we dachten daar gaan we gewoon heen en een plekkie zoeken.de weg af en een stukje offroad gegaan,volgens mij weer 4x4 only maargoed we staan! straks lekker eten maken en genieten van de rust en natuuuuurlijkchillen! met zulk weer,zo een locatie dan moet dat gewoon:P

dus groetjes uit de boesboes!:P