prutzer in australia

surfers paradise

pfff wat een slechte naam voor die stad zeg!

de naam zegt dat het de surfers paradijs is nou dat valt tegen,maar ik begin bij het begin haha.

wij hadden dus de auto weggezet helemaal van de weg af en op een verlaten stuk grond. dachten we.

wij zaten lekker ons potje te koken(pasta again) en toen ineens uit het niets komen er 2 dikke 4wd jeeps aan gereden,die lieten de banden leeglopen en reden toen verder over het pad,waar ik dus ECHT niet kon komen met de Falcon.

worden we wakker van een heel klein geluidje,kijk ik door de achterruit staan er ineens 5 bouwvarkensbusjes geparkeerdop onzeplek.

wat blijkt nou het was 1 of andere bouwput of plantage of iets,maar iedereen liet ons gewoon lekker met rust! aussies zijn chill haha.

wij zijn toen doorgereden om te kijken naar surfers paradise. ze zeiden dat het leuk was daar dus wij komen de STAD in,(ik dacht het een dorp was)alleen maar flats en hoge gebouwen en drukte en autos en alles wat een stad heeft dat ik niet wil!

dus wij even geparkeerd om aan het strand te zitten,A 1 dollar voor 15 minuten ofzo,wat veel te veel geld is voor een backpacker:P wat wel een supermooi strand was en daarna doorgereden naar Bribie.

dus nu zitten we al vanaf 3 november in Brisbane,omdat thomas daar familie heeft in de buurt en ik wou ff in brisbane in een hostel zitten om wat mensen te ontmoeten.

nou dat is gelukt! ben uitgeweest met 2 duitse jongens,heb terwijl ik wou gaan slapen nog 2 uur met een vrouw gepraat die duits was,in nijmegen studeerde en nederlands sprak. zoveel mensen ontmoet,heerlijk.

zit in een super hostel,genaamd brisbane city backpackers,met zwembad,aparte movieroom met leuke films,bar in het hostel zelf en mijn auto staat onder het hostel,precies voor mijn slaapkamerdeur,kan ik die rammelkast in de gaten houden haha.

wat we hier doen al vanaf 4 dagen? HE-LE-MAAL niks!

wakker worden,rondje door de stad lopen,zwemmen in het gratis zwembad in de stad,maar vooral: geen haast maken haha.

owja en savonds lekker in de tv room hangen,overdwars op de leren plofbanken die net zo zacht(lees versleten) zijn als in het Kot in de pluumpot.

manman wat een leven,tis allemaal maar niks

Frown
hihi

morgen gaan we weg hiero,gaan we naar de koalaopvang en vandaar door naar die kennissen van thomas.

vanmiddag eens lekker shoppen in de stad! nog niet gedaan dus kga het er eens lekker van nemen.

gisteravond/nacht nog 1.5 uur met pieter gebeld,roddels en andere dingen,vooral onzin,moet je ook bijhouden he.

ik heb ook vernomen dat het vrijdagavond groepje uit elkaar is? wasdat nou?alleen omdat ik er niet meer bij bent vind niemand het nog leuk ofzo?

nouwja in ieder gevaltot horens maar weer,ik ga zonnebrand halen,het is op,want je verbrand hier zo met AL die zonnige dagen.

gnagnagna,klinkt niet jaloersmakend toch?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!