prutzer in australia

weg uit brisbane!

zo mensen we gaan straks over een uurtje weg uit brisbane.

haha vanochtend hebben we een tour geboekt naar fraser island en de whitsundays.

we hebben 2 uur gezeten bij de wicked travel binnen om alles door te nemen en we waren met 3 man,het zou totaal 880 dollar kosten per persoon,en we hebben net zolang gepraat totdat we op 700 dollar per persoon uitkwamen+dat we een 3dagen/2 nachten kanosafari erbij kregen :D

haha hoezo zuunige zeeuw:p

open ticket is het dus ik kan gaan wanneer ik wil.

die kano trip is wel supergaaf zo te horen,je gaat door de soort van jungle en smalle riviertjes met 4 kanos ongeveer en dan slapen in een hangmat in de bush,en onderweg is er heel veel wildlife en heel soms een krokodil te zien! dus das mooi meegenomen.

we hebben er een reismattie bij,roland,die ook bij de Jumboreis was.

bij de auto zat een electrische koelbox,maar die deed het niet dus ik heb m helemaal uit elkaar gesloopt met een mes en een schroevedraaier bij het hostel achter en toen kwam ik erachter dat er een ventilatortje kapot was.

dus ik overal zoeken naar een koelbox vennetje,niet te vinden.

ik dacht wacht eens ff,het is dezelfde als in een computer! dus ik naar een PC shop en er 1 van een PC in gefrommeld.

maarja daar zitten draden aan en die moet je isoleren tegen kortsluiting,maarja,neem jij tape mee op reis? nee dus,dus twee mensen kregen de opdracht om kauwgom te knauwen en nu zit er een bal kauwgom omheen.probleem opgelost.

zit nu al te verheugen op de koude drankjes:P

see ya!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!