prutzer in australia

chillen bij de rushton family

Hey mensen! We zitten nu 3dagen bij de rushton familie thuis,die kennissen van thomas.wat slaapt dat lekker in een echt bed zeg! Maar voordat we daar waren moesten we een stuk af de grote weg en het binnenland in. alleen het was al donker. dus wij lekker touren met grootlicht en 100kmh wat daar mag. ineens een loslopende megakoe bijna op de weg! Ben me lek geschrokken.we waren net bekomen van de schrik toen ineens de koplampen begonnen te knipperen en daarna vielen ze helemaal uit! Stomme ford.Lekker hoor in the middle of nowhere. even gestopt om ze af te laten koelen en daarna deed alles het gewoon weer.geen grootlicht meer dus langer als 2 minuten gebruiken. Je maakt wat mee hier:P Het is heerlijk hier,we hebben superveel gedaan met de familie en de buren. Toen we hier net waren gingen we beetje kennismaken natuurlijk en daarna door naar de buren. die hadden zo een minimotortje dus die moesten we natuurlijk ff uitproberen. na een poosje hoorden we ineens een hoop kabaal en kwam de buurman met een dikke 450 yamaha crossmotor de schuur uitgereden,om vervolgens plankgas over het gras en door de tuin te knallen en het kleintje op te jagen. Daarna gezellig bbqen met n hele groep,2x gedaan. Nog een leuk iets hiero,het heet kikkergolf. men pakt een stok,pakt een kikker en men slaat hem zo hard mogelijk weg.buurjongetje van 6 is n natuurtalent haha.Het is een giftige soort en die moet uitgeroeid worden. De volgende dag zijn we gaan offroaden met een subaru jeep en een pickup van de buren. Het was echt supergaaf en grote heuvels en smalle paadjes,en de eindbestemming was een freshwater pool waar we konden zwemmen en waar het water gewoon drinkbaar is. er lag ook een overstekende rots van +-2,5 m hoog waar we vanaf gesprongen hebben. we hebben nog een rondleiding door dayboro gehad met als bestemming de pub haha. en nog ff op de bowlingbaan geweest waar een vrouw zat met een baby kangaroe ,echt supercute. Ze hebben hier trouwens een megaspin in huis,genaamd harrie!:S niet fun. het ding is 11 cm in diamter ofzo en zit gewoon overal in huis.het is een wilde dus je kan er niks tegen doen.binnenkomen doen ze toch wel. brrrrr voordat ik ga slapen moet ik m gezien hebben anders lig ik niet lekker. Thomas blijft hier en er gaat een nieuw iemand mee die we in brisbane opgepikt hebben.roland heettie. Tot zover mijn verslagje weer!