prutzer in australia

220 km teruggereden naar nimbin/byron

heey mensen,

we waren zoals je in de laatste blog kon lezen bij de rushton familie,maar ik had de post door laten sturen maar die was er nog niet,dus we hadden twee opties:teruggaan naar byron voor het weekend en de andere optie is verder naar boven.

maar ik had eigenlijk toen we weggingen uit byron een beetje spijt dat ik niet in een hostel heb gezeten en alleen maar in de auto had geslapen op de camping.

dus terug naar byron was de beslissing.

alleen Ro had nimbin nog niet gezien dus wij smiddags alles ingeladen,en opweg naar nimbin!

we kwamen daars'avonds aan in de omgeving rond 5 uur,we moesten nog 45 km,dus wij dachten dat doen we morgen wel,stuk de polder ingereden en gekampeerd op een soort weiland.

sochtends alles ingeladenen naar nimbintoe,de planning was er een uurtje zijn ofzo en dan weer doornaar byron..... we zijn er 2 dagen geweest haha.we zaten lekker te chillen aan de rand van nimbin,bij een megamooi riviertje,komt er een echte rasta guy naast ons zitten!

ik dacht dat ze alleen in de films bestonden maar niet dus! hij had een sarong(hippierok) aan,hij had een ukelele die die voor vanalles gebruikte,2 1/2 tand had hij nog,dreadlocks en alles erop en eraan.

hij zei vanalles; Legalize the Bananaaa!!

I am a Banana Activist!!

Free the Bananaaa!

en nog een hoop van die bladiebladiebla onzin,geweldig gelachen haha.

savonds het stadje in en we zaten lekker een pizza te eten komt er een hond naar ons toe en die is de rest van de avond bij ons gebleven,zelfs toen we naar huis liepen bleef hij bij ons!

haha kwam die rasta guy nog voorbij plankgas op een moderne glimmende mountainbike,hoezo fout?? haha

een plekje geboekt op een random camping,ook zo een hippiecamping,je kon er slapen in een VW hippiebusje,in een woonwagen,in een tipi,en gewoon in de auto.wij in de auto.

even napraten over wat we allemaal gezien hebben en sind met de hond spelen en daarna gingen we slapen en de hond ging netjes onder de auto liggen en de volgende ochtend was hij nog steeds in de buurt...

ik dacht tja wat moet ik daar nou mee! maar hij had een hangertje om dat hij van iemand was dus we zijn maar weggereden,aan de ene kant wel jammer,had m best mee willen nemen,we wilden hem al nimbin noemen.

en nu zitten we al 2 dagen in byron! alleen hier zijn net alle middelbare scholieren geslaagd dus ze noemen het schoolies week,en dus allemaal van die giechelende kids hier,das wel minder.. maarja chillen en zwemmen op het strand is nooit verkeerd:D

zo,nu gaan we stuk over het strand naar de vuurtoren lopen,

ik zou zeggen; Yoo Rastaa piece:p

ofziets haha