prutzer in australia

schoolies... en Noosa!

Zo maar weer eens een berichtje omdat moeders beetje gaat zeuren waar de volgende blog blijft:P

Byron bay waar ik over vertelde ging na een paar dagen echt he-le-maal nergens meer over met die school kids.De ene is nog zatter als de andere,ff een voorbeeld.We liepen een beetje te chillen op het strand met 2 canadeze jongens,komt er een schoolie naar ons toegezwalkt die vroeg om een slok drank. Dus die canadeez zei tegen hem moet je wel wat voor doen,hij zegt wat dan? toevallig liep er een krab van een cm of 5 over het strand voor onze voeten dus die canadees zegt voor de grap;als je die krab opeet krijg je mijn fles drank. Die schoolie pakt die krab en frat m zo op! :S leipo.

Toen sochtends door naar dayboro om de post te halen,maar het was slecht weer dus op de weg ernaartoe kwamen we een megagroot shoppingcentre tegen dus de keuze was snel gemaakt.Roland ging lekker slapen in de auto en ik ging ff veel te veel geld uitgeven. Ook weleens leuk om te doen.Score:een comlete vishengelset voor $15,een 3 persoonstent(!!) voor $ 15,en nog veeeel meer spul voor bijna niks.

Daarna verder gereden,maar toen we geoffroad hadden met die mensen op de berg(paar blogs terug)zei die man dat er nog verder omhoog een camping was dus daar wilden we ook naartoe om te slapen,helemaal bovenop de berg.dus wij naar boven,onderweg zagen we alleen maar jeeps en dikke 4x4s,ze zullen wel gedacht hebben,wat een prutzers met die gammele ford:Pmaar we hebben het gehaald.Er stond voor de rest niemand dus we hebben ook maar niet betaald,er was niet eens een ranger die kwam checken of we betaald hebben.Dus wij geslapen in ons tentje van 15 dollar met niks om ons heen als alleen bomen,hagedissen van 80 cm,vogels en stilte. Die bomen he,vet relaxed haha.

Een paar dagen daarna zijn we naar de steve irwin zoo geweest,de wereldberoemde dierentuin,helemaal geweldig!Supermooie dieren en mooie shows,aanrader.

Toen daarna savonds door naar noosa waar we nu nog zitten!

We hadden een kortingsbon voor een best wel luxe hostel dus wij dachten okee die gaan we inleveren.Komen we daar binnen zegt ze tegen ons: ik heb n leuke aanbieding,voor ietsje meer een twee persoonskamer. Okee is goed dachten we,wel ff lekker rustig een nachtje.Wij dachten nemen we de koelkast mee,is alles lekker koud morgenochtend dus wij een halve km slepen met dat ding.Komen we op onze kamer van 30dollar de man,superklein warm hokje en belangrijkste,GEEN STROOM!! Pfff.

Sochtends door naar het strand natuurlijk en savonds naar een ander hostel,nomads.Geweldig hiero! Heb in 1 dag stuk of 15 mensen ontmoet waar we mee eten,chillen en mee uitgaan.In het hostel zit een bar waar het echt superdruk is en hij sluit om 12 uur.maaaaarrr,goed geregeld,na 12 uur staan er gratis busjes klaar om je naar de echte club te brengen in de stad.dus samen met 2 duitse meiden de stad in,stikgezelluuug!

Tot zover mijn blog,nu ik m zelf lees istie niet zo spectaculair maar we hebben dan ook bijna helemaal niks gedaan deze week behalve chillen en op strand liggen,en savonds socializen in het hostel of buiten bij de parkeerplaats.veel mensen,allemaal mijn leeftijd, hebben een camper waar ze bij zitten met een muziekje,omdat ze niet willen betalen om in het hostel te slapen,maar wel stiekem naar binnen willen sneaken om te douchen enzo.als je langsloopt vragen zelfs ze of je erbij komt zitten!

2avonden terug zaten we met: 2 calaforniers,2 nlers,3duitsers,superleuk al die verschillende nationaliteiten.Maar het is nu weer beetje slecht weer dus ik ga maar eens me raam repareren! Laterss mensen!