prutzer in australia

auto gefixt en .......regen:(:(

hmm ff een klein verhaaltje tussendoor omdat het hiero verschrikkelijk hard regent al 2 dagen.

ik heb op de eerste regenachtige dag al de ramen gerepareerd en de motorolie ververst,wat een leuk plaatje opleverde omdat ik het deed op een boothelling van de jachthaven:P komen op facebook te staan omdat ik nergens mijn telefoon in de computers hiero kan pluggen.

we hebben devorige week 4 dagen in het hostel geslapen maar omdat het verschrikkelijk duur is rijden we savonds naar een bos toe waar we de auto wegzetten en slapen en sochtends gaan we weer terug naar het hostel voor de gezelligheid enzo.

we hebben er echt een stel hele leuke mensen ontmoet maar die gaan vanmiddag weg dus die zal ik best wel gaan missen,Veronica en sabine,2 duitse meiden.

nou ik ga maar eens!

doeidoei;)

Reacties

Reacties

Leon

hey broertje ben je nog van plan terug te komen of blijf je daar wonen??:P

prutzer zelf

Haha kzit te twijfelen:P nee hoor geintje,vanaf nu ga ik n beetje doorkachelen en dan zie je me vast weleens verschijnen daaro in koud nl:D

prutzer zelf

Haha kzit te twijfelen:P nee hoor geintje,vanaf nu ga ik n beetje doorkachelen en dan zie je me vast weleens verschijnen daaro in koud nl:D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!