prutzer in australia

11 uren sturen door the middle of niks:P

Na de kanotrip zijn we naar Rainbow beach gereden,waar we geslapen hebben en daarna doorgereden naar Harvey bay voor de Fraser island trip. Fraser was echt helemaal te gek! We sliepen in tenten,Palace had een eigen kamp daar. Het weer was voordat we weggingen slecht,we gingen op de ferryboot en de zon ging schijnen totdat we 3 dagen later weer terugkwamen op dezelfde ferry en toen we net op de ferry stonden ging het weer regenen,echt heel toevallig maar perfect. De groep was echt supergezellig,iedere avond met zijn eigen groep koken enzo en daarna natuurlijk (goon)spelletjes spelen. Fraser is het mooiste wat ik tot nu toe gezien heb denk ik,kristalclear water,supersuperhelder zand waar je je haar mee kan wassen(!) en verschrikkelijk hobbelige zandpaadjes. Ik was de enige van de 8 in onze auto die een rijbelewijs had dus ik heb de hele tijd gereden bijna,wat is dat vet zeg met 4 dikke 4X4s met 80kmh over een strand knallen en door de bossen te crossen. Toen we terug kwamen van fraser rond 4 uur hebben we met de hele groep als afsluiter wezen eten bij de lokale pub en rond n uurtje of 9 zijn we naar het hostel gegaan omdat goon goedkoper is als bier in de pub:P Haha de afterparty was ook echt 1tje om nooit te vergeten, klein voorbeeldje: iemand had verloren met een spelletje en dus werd zijn hele buik geschoren in een vorm van een hartje,zag er echt niet uit hahaha. De ochtend na fraser island zijn we om 11 uur vertrokken en in 1 ruk doorgereden naar een kampplek iets voor airlie beach,waar we om 10 uur savonds aankwamen,dus ik heb 11 uren achter elkaar gereden omdat Ro geen vliegbrevet heeft. De groep van fraser island mis ik wel behoorlijk, het was zo fantastisch leuk die dagen dat ik t echt nooit meer vergeet denk ik. dis de eerste keer dat ik echt mensen mis die ik hier heb leren kennen in aussie,maar zoals corjan al zei,het hoort erbij. Na een lange tijd rijden word het wel een beetje saai dus dan ga je vanalles verzinnen tegen de verveling dus was wel lachen. De hoofdweg is als volgt: 1baan voor heen en 1 baan voor terug en op sommige plekken gewoon 100 km geen afslag,alleen maar saaaaie rechtdoor weg. Maar je mag daar 100/110 maar als je zolang rijd let je niet echt op je snelheid dus ik rijd lekker opt gemakje word ik ineens van de weg geplukt! Zegt die agent dat ik 114 reed in plaats van 100. Probeerde me er nog onderuit te praten maar lukte niet.... 200 DOLLAR BOETE!! BAM! verrekte koekwous,welke bonnetjeslikker gaat er nou in the middle of nowhere staan filtsen?  Kga die dus echt niet betalen,kheb hiero toch lekker geen huisadres:P Nu staan we ff wakker te worden in het bos waar ik Gijs heb neergeplant om zo door te rijden naar arlie beach,vanwaar onze zeilboot vertrekt net na kerst naar de mooie whitsundays! Gijs is trouwens de naam van de auto hebben we gister besloten,omdat echte ozzies de G niet kunnen zeggen en de S ook niet zo goed, plus we moeten toch een naam hebben voor ons huis op wielen. Groetjes mensen en fijne kerstdagen! Wij gaan hier nu uit eten! Dikke X

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!