prutzer in australia

mega update! deel 1 laatste campingverhalen en afscheidsfeestje

hello mates,hier ben ik weer,na een hele lange tijd niks van me te laten horen!

normaal doe ik alles via mijn telefoon updaten,maar hij is stuk dus daarom duurde het zo lang,en ik had het heel druk met werken,en de laatste 3 weken met reizen door de outback.

ik zat dus op de camping met de 2 duitsers en na een week van niks doen en family guy kijken,wat ook wel leutig was :p gingen we maar eens naar de Farmer toe,want hij zei: we hebben een paar dagen geen werk voor je maar over maximaal een week weer wel.

dus wij naar de Farmer toe,zegt ie: ja ik heb niks meer voor je! dus n week voor niks gewacht.

dus wij de volgende dag,rijden gewoon op de bonnegok naar een hele grote farm toe(250 mensen werken daar) om 10 uur sochtends,zegt ze,kan je morgen beginnen? natuurlijk vrouwtje. noujwa vrouwtje... ik dacht eerst dat het een olifant was,ze pastte bijna niet eens door de deur.

zo gezegd zo gedaan,Advocados plukken,10 uur ,177 dollar n dag! katsjiiing

dus ik heb daar 2 weken gewerkt,maar het was zo en zo en zo verschrikkelijk saai dat ik ermee gestopt ben,het klinkt raar maar ik werd er echt sagerijnig van.heel de dag door,dag in dag uit die groene monsters plukken haha.

en er waren daar mensen die deden dat werk al voor 3 jaar ofzo,verschrikkelijk haha.

dus ik gestopt op dinsdag,en Moe,de duitser die ik op de camping ontmoet had was er ook klaar mee,dus we dachten.... ja waarom gaan we niet gewoon op een Outbacktrip als we er toch allebei klaar mee zijn?

maar het probleem was,we zaten op de camping daar en in de tijd dat we er waren hebben we een hele leuke groep gevormd,en iedere avond chillen en alles.dus het voelde echt balen om afscheid te nemen,maarja dat is altijd als je aan het backpacken bent.

de week voordat we gingen hebben we nog even een feestje gebouwd in cairns.....

meestal plan ik alles van te voren,zoals de meesten die me kennen wel weten,maar dit keer dacht ik,okee ik zal eens niks regelen en zien wat ervan komt,nou dat heb ik geweten.

ik had 1 voorwaarde gesteld,en dat is: ik rijd alleen vrijdag avond heen,en niet terug want ik heb slechte ervaringen met mensen op de achterbank die terugkomen van een feestje en vervolgens voor 90 km in de auto zitten door haarspeldbochten en drempels:p

dus het eindigde dat we met 5 mensen in de auto sliepen.pfff haha.

dus de volgende dinsdag ontslag genomen,in de vorm van: heel de dag werken en om 5 uur naar het kantoor lopen en zeggen: morgen kom ik niet meer,kan je mijn loonstrook door Emailen? danku! haha. backpackers leven is zo makkelijk,zo werkt het hier.

de geweldige Outbacktrip komt in de volgende blog;)

groetjes mensen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!