prutzer in australia

Ro is weg,werken en uuhm ja nog vanalles

Heey mensen hier ben ik weer met n nieuw berichtje. Ik zat vanaf 4januari tot 12 februari in de lodge in Tolga zoals jullie weten. Heb er leuke tijden gehad,zeker omdat we een gezamenlijke tegenstander hadden(de bazin) maar omdat de huur zo verschrikkelijk duur was heb ik besloten om weg te gaan. Ik heb van het weekend Roland naar het vliegveld gebracht en hij is nu ondertussen in Darwin,bij zijn vriendin. En ik moet zeggen,het was echt even vreemd,khad m afgezet en reed daarna naar huis voor mijn laatste nachtje in de lodge en het was echt even eenzaam moet ik zeggen,zeker omdat we voor dik 2,5 maand 24/7 hebben samengereisd. We hebben samen echt de vetste,maar dan ook echt de vetste tijd gehad en ben echt blij dat ik m tegengekomen ben!Ik bedoel,savonds om 11 uur een stikdonker bos inrijden,vervolgens compleet niet meer weten waar je bent,gewoon tent opzetten en slapen en de volgende morgen gewoon verder zoeken,heerlijk toch?  Of die ene keer,toen het ZO VERSCHRIKKELIJK hard regende dat mijn auto van dik 1600 kg ging aquaplannen met 50km/h en dan een rondje door de stad lopen onder een strandparaplu,gewoon omdat het kan:P En nog 100.000  leuke dingen. Maar,mijn bedoeling was van het hele Backpacken om even alleen te zijn,mijn eigen plan trekken,dus eigenlijk is heerlijk nu,even alleen. Ik ben nu op een camping,ben hier samen met 2 duitse backpackers waar ik samen mee werkte op de Advocadoboerderij. Duss ik reisde eerst met 7 mensen,toen even met Thomas,toen met Thomas en Ro en toen voor n hele poos met Ro samen. En vanaf nu in mijn eentje,afijn dat was mijn planning maar ik sta nu nog geen 2 dagen op de camping en heb de buren al op bezoek gehad en m'n 2 collega's zijn ook al niet meer weg te slaan uit kamp chill haha. achja beter als dat niemand er voor je is. Maar heb nu al 4 dagen geen werk meer omdat volgende maand pas de advocados weer beginnen,dus ik ga zo eens ff zoeken naar n ander baantje. De laatste 3 dagen hebben we gevuld met eten,drinken,chillen en heel de middag en avond Family Guy kijken. Deze vrijdagavond ben ik met m'n collega en n hoop vrienden van hem naar de lokale pub geweest,en van te voren nog even chillen bij hun thuis en ik ben blijven slapen bij hun op de oprit. Omdat ik naar de sloop moest sochtends, Scheelt 60 km rijden als ik daar bleef slapen haha. T leven is zo moeilijk nog niet als backpacker:P Hmmm zo ist weer lang zat denk ik?Owja het is 28 graden en zonnig. Maar 10 minuten geleden regende het behoorlijk,dat is nou het regenseizoen:P Laterss mensen!

Reacties

Reacties

jo & betsie

hela Corne, waar zit je? we missen je leuke reisverhalen /////groetjes uit het Toolse land.

corne hage

heey heey! ja hb nu pas weer internet,dus ben er nu 1 aan het brouwen,hier komtie:p

oom Jan en tante Elma

ha Corné. leuk om al je verhalen te lezen, geniet er van ennuh, ben je nog steeds helemaal alleen zoals in je verhaal? aan wie ga je dan stroom verkopen? aan de zoetwatercrocodillen?

corne hage

haha nee ik heb alweer 3 updates gedaan maar het probleem is ik moet nog steeds een deel uploaden maar het komt er maar niet van... k beloof dat ik het deze week ga doen haha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!